Kontakt Oss

Salg/support:
salg@digitalimpuls.no


Teknisk/verksted:
teknisk@digitalimpuls.no

 

Telefon: 22 33 95 00

 

 

 

 

Pick-up-point på Rødtvet

Pottemakerveien 2, 0954 Oslo

Åpent Man-Fre: 09-17

Åpent Lørdag: 10-14

FAQ:

Q: Hvor er butikken i sentrum?

A: Butikken i sentrum er dessverre lagt ned, men vi holder åpent som normalt på hentebua på Rødtvet, og naturligvis er nettbutikken åpen hele døgnet, alle dager!

 

Q: Er det parkering ved hentebua på Rødtvet?

A: Ja - vi har totalt fem parkeringsplasser til disposisjon rett ved inngangsdøra, og det er ytterligere fem gjesteparkeringer langs bygget. Det gjør det lettere å levere PC'er til både reparasjon og oppgradering, og å hente stort og tungt utstyr. Du finner oss her.

 

Q: Er varen på lager?

A: Vi viser lagerstatus for vårt fysiske lager på nettsidene våre. Står det at vi har to stykk i hentebua på Rødtvet, så skal dette stemme og varene er klare for henting etter ca. 15-20minutter fra bestilling.

 

Vi sender nettbestillinger fra vårt hovedlager hver dag, med Porterbuddy til store deler av landet, med bud til hele Oslo, og med post til hele landet. Du kan også bestille varen på nett og velge å hente den i hentebua - på den måten blir varen holdt av til deg, så den ikke blir bestilt av noen andre i mellomtiden.

 

Du velger "Klikk & Hent : Oslo Øst" dersom du ønsker å hente ordren i hentebua på Rødtvet.

Varen er på lager.
Varen er bestilt fra leverandør og leveringsdato er bekreftet.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varen må bestilles fra leverandør.
Varen befinner seg på fjernlager.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varene bestilles fra vår leverandørs lager.
Ubekreftet - Ta kontakt med kundesenter for nærmere informasjon.