Fraktbetingelser

"Hentes i butikk"

(butikken vår i Oslo)
Dersom du velger "Hentes" og varen er på lager ved bestilling så blir varen holdt av og du kan hente ut varen med en gang i vår butikk i Møllergata 9.

 

Hentefrist:

 

2 uker hvis ordren betales online.

1 uke hvis ordren skal betales ved henting.

- Hentefristen gjelder fra ordren er klar til henting - egen mail vil bli sendt.

 

"Budbil Oslo 0001-1299"

(Oslo - postnummer 0001 til 1299 - ikke lørdager)
Dersom du vil ha pakken levert innen kl 17 samme dag og du er tilgjengelig i Oslo (opp til postnummer 1299), så legg bestillingen innen kl 14:30. Budet kjører totimers-løyper, så be gjerne om hvilket totimersintervall du ønsker varen levert. Seneste levering er kl 17. Ordrer plassert etter kl 14.30 vil bli sendt neste ukedag. Budordre leveres kun mandag til og med fredag, ikke lørdag.

 

"Budbil Stor-Oslo San/Opp/Lør"

(Sandvika i vest, Oppegård i sør, Lørenskog i øst)
Dersom du vil ha pakken levert innen kl 17 samme dag i Stor-Oslo (Ut til Sandvika i vest, Oppegård i sør eller Lørenskog i øst) så legg bestillingen innen kl kl. 13.30 Ordrer bestilt etter 13.30, vil bli sendt neste ukedag. Seneste levering er kl 17. Budordre leveres kun mandag til og med fredag, ikke lørdag.

 

OBS: Ved bestilling til adresser utenfor dekningsområdet sender vi budordre som ordinær servicepakke.

 

 

Ang. A-post

(Vi sender som Servicepakke hvis ordren blir for tung/stor eller kjøpssummen overstiger 600 kroner)

Pga Postens restriksjoner på vekt og og pakkestørrelse vil vi i noen tilfeller måtte sende A-post som Servicepakke. Vi sponser selvsagt prisdifferansen, og pakken vil være fullt sporbar på Min side / Ordrehistorikk.

 

Ønsker å få tilsendt ordre uten betaling online?

(velg "Hentes - Oslo", skriv "overfører penger direkte")

Får du ikke betalt med kort online - ikke fortvil! Du kan både bruke Vipps eller du kan overføre penger direkte til konto. Velg "Hentes - Oslo" som fraktmåte og skriv i meldingsfeltet "overfører penger direkte". Vi vil før godkjenning av ordre legge på korrekt fraktkost-varelinje. 

 

Ordrebekreftelsen som sendes ut pr epost vil inneholde det du trenger for overføring: ordrenummer, korrekt sum og kontonummer.  Merk overføringen med ordrenummeret. Ved kontooverføring vil det være en virkedags forsinkelse. 

 

Vi sender dessverre ikke ordre i oppkrav.

Varen er på lager.
Varen er bestilt fra leverandør og leveringsdato er bekreftet.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varen må bestilles fra leverandør.
Varen befinner seg på fjernlager.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varene bestilles fra vår leverandørs lager.
Ubekreftet - Ta kontakt med kundesenter for nærmere informasjon.