FAQ:
Q: Er det parkering utenfor butikken i sentrum?
A: Onepark Sentrum P-hus er praktisk å bruke dersom du skal plukke opp varene med bil etter endt parkering. Andre nære parkeringshus kan du se her.
OBS: GRATIS HENTE-PARKERING
Dersom du bare skal hente en ordre som allerede er kjøpt og betalt på nett så har du lov til å stanse og hente ordren (max 7-8 minutter ifølge Bymiljøetaten). Gi beskjed til sentrum.lager@digitalimpuls.no så kjører vi ut bestillingen og plukker den klar – da slipper du kø i butikken også!
Q: Er det parkering ved hentebua på Rødtvet?
A: Ja - vi har totalt fem parkeringsplasser til disposisjon rett ved inngangsdøra, og det er ytterligere fem gjesteparkeringer langs bygget. Det gjør det lettere å levere PC'er til både reparasjon og oppgradering, og å hente stort og tungt utstyr. Du finner oss her.
Q: Er varen på lager?
A: Vi viser lagerstatus for begge våre fysiske lagre på nettsidene våre. Står det at vi har tre stykk av en vare i butikken i Oslo Sentrum og to stykk i hentebua på Rødtvet, så har vi totalt fem stykk fordelt på de to lagrene i butikken (Møllergata 9) og hentebua (Pottemakerveien 2).
Vi sender nettbestillinger fra begge lagrene, både med bud til hele Oslo, og med post til hele landet. Du kan også bestille varen på nett og velge å hente den både i butikken og i hentebua - på den måten blir varen holdt av til deg, så den ikke blir bestilt av noen andre i mellomtiden.
Du velger "Klikk & Hent : Oslo Øst" dersom du ønsker å hente ordren i hentebua på Rødtvet, og "Klikk & Hent : Oslo Sentrum" dersom du ønsker å hente ordren i butikken i sentrum.