Kontakt Oss

Salg/support:
salg@digitalimpuls.no


Teknisk/verksted:
teknisk@digitalimpuls.no

 

Telefon: 22 33 95 00

 

 

 

 

Butikk i Oslo Sentrum!

Møllergata 9, 0179 Oslo

Åpent Man-Fre: 10-17

Åpent Lørdag: 11-16

 

Pick-up-point på Rødtvet

Pottemakerveien 2, 0954 Oslo

Åpent Man-Fre: 09-17

Åpent Lørdag: 11-16

FAQ:

Q: Er det parkering utenfor butikken i sentrum?

A: Onepark Sentrum P-hus er praktisk å bruke dersom du skal plukke opp varene med bil etter endt parkering. Andre nære parkeringshus kan du se her.


OBS: GRATIS HENTE-PARKERING 

Dersom du bare skal hente en ordre som allerede er kjøpt og betalt på nett så har du lov til å stanse og hente ordren (max 7-8 minutter ifølge Bymiljøetaten). Gi beskjed til sentrum.lager@digitalimpuls.no så kjører vi ut bestillingen og plukker den klar – da slipper du kø i butikken også!

 

Q: Er det parkering ved hentebua på Rødtvet?

A: Ja - vi har totalt fem parkeringsplasser til disposisjon rett ved inngangsdøra, og det er ytterligere fem gjesteparkeringer langs bygget. Det gjør det lettere å levere PC'er til både reparasjon og oppgradering, og å hente stort og tungt utstyr. Du finner oss her.

 

Q: Er varen på lager?

A: Vi viser lagerstatus for begge våre fysiske lagre på nettsidene våre. Står det at vi har tre stykk av en vare i butikken i Oslo Sentrum og to stykk i hentebua på Rødtvet, så har vi totalt fem stykk fordelt på de to lagrene i butikken (Møllergata 9) og hentebua (Pottemakerveien 2).

 

Vi sender nettbestillinger fra begge lagrene, både med bud til hele Oslo, og med post til hele landet. Du kan også bestille varen på nett og velge å hente den både i butikken og i hentebua - på den måten blir varen holdt av til deg, så den ikke blir bestilt av noen andre i mellomtiden.

 

Du velger "Klikk & Hent : Oslo Øst" dersom du ønsker å hente ordren i hentebua på Rødtvet, og "Klikk & Hent : Oslo Sentrum" dersom du ønsker å hente ordren i butikken i sentrum.

Varen er på lager.
Varen er bestilt fra leverandør og leveringsdato er bekreftet.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varen må bestilles fra leverandør.
Varen befinner seg på fjernlager.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varene bestilles fra vår leverandørs lager.
Ubekreftet - Ta kontakt med kundesenter for nærmere informasjon.